reklama

Prečo

Prečo temer v žiadnej televízii nezačne program v čase, kedy by sa mal vlastne začať. Prečo sa i iné akcie nezačnú vtedy, kedy by sa mali začať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Keď náš Dedo vypije jednu borovičku navyše, začne filozofovať. Vlastne ani nie filozofovať,ale začne klásť, najmä inteligentom, niektoré skutočne pozoruhodné otázky. Už som spomínal, že Dedo považuje za inteligentov všetkých vysokoškolsky vzdelaných ľudí, ktorí podľa neho musia vedieť zodpovedať každú jeho otázku. A teraz takú jednu mal.

 Počúvajte, prečo skoro vo všetkých televíziách, okrem spravodajských relácií ani jeden program nezačne načas, teda v čase ako je napísané, že má začať. A to nie je minúta, či dve. Niekedy i vyše desať minút nie je miera.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Museli sme mu dať za pravdu a mne osobne pomastil brucho, lebo som mu vedel dať odpoveď. Teda aspoň si to myslím. Dedo s ňou bol totiž úplne spokojný. Odpoveď som mu vedel dať, nie preto, že som inteligent, ale preto, že som ju ako milionár z chatrče zažil na vlastnej koži. 

 Bol som nedávno v Nitre na výstave bonsajov a práve sa tam konal Japonský deň. Oficiálne sa mal začať o desiatej hodine a bolo 10 00 hodín, keď sa osobne japonský veľvyslanec začal klaňať prítomným a následne slávnostne Deň otvoril.

 O pár dní som bol na slávnostnom otvorení Župnej olympiády v Trnave. Zhodou okolností sa tiež mala začať o desiatej hodine. Bolo 10 16 hodín, keď prišla perepúť vyvolených a olympiádu otvorili. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Teda prečo? Lebo, lebo si nevážia občana, tak ako ten Japonec. A nie len preto, že to nemajú v krvi, ako ten Japonec, ale i preto, že ich k tomu nikto a nič nenúti ba ani len nemotivuje. Oni jednoducho chcú, lebo ešte jednoduchšie môžu.

 Stanislav Bakoš

Stanislav Bakoš

Stanislav Bakoš

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý učiteľ telesnej výchovy a matematiky. Po páde z bicyklainvalidný dôchodca. Keďže už nemôžem vyučovať, chcel by som sa pokú-siť o to, aby sa ľudia aspoň pousmiali, či dokonca zamysleli. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu